Gyakran Ismételt Kérdések

Milyen szállítási lehetőségek közül választhatok?

A megrendeléseket az futárszolgálat viszi ki, általában feladásunk után már másnap megérkezik a csomag.

Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre?

Webáruházunkban online kártyával (jelenleg nem működik) tudsz fizetni vagy utánvétellel készpénzben a futárnál.

Milyen gyorsan kapom meg a megrendelt terméket?

Természetesen törekszünk, arra, hogy minél hamarabb nálad legyen a személyre szabott ajándékon. Általában 1-3 munkanap készítjük el a megrendelésedet.

Mit válasszak? Digitális fájlt? Nyomatott? Képkeretes faliképet?

  1. Digitális termék:
    Gyors és kényelmes! Minimális a várakozási idő. Ideális azoknak, akik sürgősen szeretnék használni a terméket vagy rendelkeznek saját nyomtatóval. Itt egy PNG fájt küldünk el e-mailben A3-es méretben. Fizikai termék nem lesz legyártva!
  2. Nyomtatott A4/A3-as méretben:
    Klasszikus és tapintható élmény! Ideális azoknak, akik rendelkeznek otthon képkerettel. Így a megrendelés átvétele után a saját kedvenc keretükbe tudják behelyezni a nyomatott.
    Énnél az opciónál nem küldünk keretet a megrendeléshez!
    Többfajta méretben választhat nyomatot:
    A4 - 21 x 30 cm vagy 30 x 21 cm
    A3 - 30 x 42 cm vagy 42 x 30 cm
  3. Képkeretes falikép:
    Stílusos és személyes! Ezt az opciót azoknak ajánljuk akik nem rendelkeznek otthon saját kerettel. Nem kell külön keretet vásárolnia, már a csomagban megtalálható a tökéletes minta keret!

Nem jelenik meg a haj színe.

Előszőr ki kell választani a hajfazont , hogy milyen stílusú hajat szeretnék. Következő lépésben pedig alatta ki kell választani a hajszínt. Mivel néha több hajfazon is kiválasztható így egy keveset lejjebb kell tekerni, hogy látható legyen a hajszín.

Tetszik egy haj, viszont nincs olyan színben amiben szeretném?

Nincs a kínálatunkban a kedvenc hajformádból, például pink hajszín? Semmi gond! Írj nekünk a hello@evergift.hu e-mail címre és megvalósítjuk neked a kívánt hajszínt. :)

Tetszik egy minta, viszont eggyel több ember legyen rajta.

Például a mintán csak négy ember található, de te ötöt szeretnél? Nem probléma, megoldjuk. Írj a hello@evergift.hu e-mail címünkre.

Leadtam a megrendelést, de nem azt a mintát látom amit rendeltem.

Ne ijedj meg! Nem tettél semmi rosszat. Nálunk már beérkezett a kívánt mintád, így neked már csak hátra kell dőlni és várni a csomagra.

Nem elég éles a minta. Mi lehet a baj?

Nem kell megijedni, az előnézeti képünk eltér a tényleges kép minőségétől. Nyomtatás során élesen fognak látszani a minták.

Összecsúsztak a nevek a mintán. Mit tegyek?

Minden egyes megrendelést átnézünk és az összefolyt neveket pedig javítjuk. :)

Visszaküldhettem a terméket?

Visszaküldésre lehetőség nincsen. A termékeink a Te egyedi igényed alapján készülnek el ezért kérünk téged alaposan ellenőrizd le a kívánt mintát, hogy a kiválasztott hajszín, ruha, nevek és stb. az igényednek megfelelnek-e.
Minőségi hiba esetén viszont állunk rendelkezésedre. :)

Rendelésemet törölhetem-e?

A megrendelésedet, csak abban az esetben tudjuk törölni, ha még nem készült el a megrendelt termék, a megrendelésed teljes mértékben egyedi megrendelésnek minősül.
Amennyiben a megrendelésedet törölni szeretnéd a lehető leghamarabb jelezd felénk a hello@evergift.com e-mail címre. Köszönjük!

Milyen minőségű terméket kapok?

Nyomatókat prémium minőségű minimum 265 grammos fotópapirra nyomtatjuk.
Mintáink lapszéltől lapszélig vannak nyomtatva, így nem lesz keret a lap szélén.
Származási ország: Japán

Elírás történt. Mi lesz most?

Kérlek győződj meg arról, hogy a nevek és szövegek helyesen vannak megadva a rendelés előtt, mivel a megrendelés leadása után automatikusan kerülnek nyomtatásra a minták. Sajnálatos módon az egyes rendelések manuális ellenőrzését nem tudjuk vállalni. A szövegekhez nem nyúlunk!!!! A nyomtatás úgy történik ahogy a beviteli mezőkbe be lettek írva. Ezért kérlek ellenőrizd le másodszor is a neveket. (Szándékosan elírt vagy elgépelt szövegek)
Ha mégis megtörtént az elírás kérlek írj a hello@evergift.hu e-mail címünkre.