Gyakran Ismételt Kérdések
Milyen szállítási lehetőségek közül választhatok?
A megrendeléseket az futárszolgálat viszi ki, általában feladásunk után már másnap megérkezik a csomag. Mostantól már FoxPost automatába is kérheted a megrendelésedet.
Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre?
Webáruházunkban online kártyával tudsz fizetni vagy utánvétellel készpénzben a futárnál.
Milyen gyorsan kapom meg a megrendelt terméket?
Természetesen törekszünk, arra, hogy minél hamarabb nálad legyen a személyre szabott ajándékon. Általában 1-3 munkanap készítjük el a megrendelésedet.
Mit válasszak? Digitális fájlt? Nyomatott? Képkeretes faliképet?
- Digitális termék:
Gyors és kényelmes! Minimális a várakozási idő. Ideális azoknak, akik sürgősen szeretnék használni a terméket vagy rendelkeznek saját nyomtatóval. Itt egy PNG fájt küldünk el e-mailben A3-es méretben. Fizikai termék nem lesz legyártva! - Nyomtatott A4/A3-as méretben:
Klasszikus és tapintható élmény! Ideális azoknak, akik rendelkeznek otthon képkerettel. Így a megrendelés átvétele után a saját kedvenc keretükbe tudják behelyezni a nyomatott.
Énnél az opciónál nem küldünk keretet a megrendeléshez!
Többfajta méretben választhat nyomatot:
A4 - 21 x 30 cm vagy 30 x 21 cm
A3 - 30 x 42 cm vagy 42 x 30 cm - Képkeretes falikép:
Stílusos és személyes! Ezt az opciót azoknak ajánljuk akik nem rendelkeznek otthon saját kerettel. Nem kell külön keretet vásárolnia, már a csomagban megtalálható a tökéletes minta keret!
Nem jelenik meg a haj színe.
Először ki kell választani a hajfazont , hogy milyen stílusú hajat szeretnék. Következő lépésben pedig alatta ki kell választani a hajszínt. Mivel néha több hajfazon is kiválasztható így egy keveset lejjebb kell tekerni, hogy látható legyen a hajszín.
Tetszik egy haj, viszont nincs olyan színben amiben szeretném?
Nincs a kínálatunkban a kedvenc hajformádból, például pink hajszín? Semmi gond! Írj nekünk a hello@evergift.hu e-mail címre és megvalósítjuk neked a kívánt hajszínt. :)
Tetszik egy minta, viszont eggyel több ember legyen rajta.
Például a mintán csak négy ember található, de te ötöt szeretnél? Nem probléma, megoldjuk. Írj a hello@evergift.hu e-mail címünkre.
Leadtam a megrendelést, de nem azt a mintát látom amit rendeltem.
Ne ijedj meg! Nem tettél semmi rosszat. Nálunk már beérkezett a kívánt mintád, így neked már csak hátra kell dőlni és várni a csomagra.
Nem elég éles a minta. Mi lehet a baj?
Nem kell megijedni, az előnézeti képünk eltér a tényleges kép minőségétől. Nyomtatás során élesen fognak látszani a minták.
Összecsúsztak a nevek a mintán. Mit tegyek?
Minden egyes megrendelést átnézünk és az összefolyt neveket pedig javítjuk. :)
Visszaküldhettem a terméket?
Visszaküldésre lehetőség nincsen. A termékeink a Te egyedi igényed alapján készülnek el ezért kérünk téged alaposan ellenőrizd le a kívánt mintát, hogy a kiválasztott hajszín, ruha, nevek és stb. az igényednek megfelelnek-e.
Minőségi hiba esetén viszont állunk rendelkezésedre. :)
Rendelésemet törölhetem-e?
A megrendelésedet, csak abban az esetben tudjuk törölni, ha még nem készült el a megrendelt termék, a megrendelésed teljes mértékben egyedi megrendelésnek minősül.
Amennyiben a megrendelésedet törölni szeretnéd a lehető leghamarabb jelezd felénk a hello@evergift.hu e-mail címre. Köszönjük!
Milyen minőségű terméket kapok?
Nyomatókat prémium minőségű minimum 265 grammos fotópapirra nyomtatjuk.
Mintáink lapszéltől lapszélig vannak nyomtatva, így nem lesz keret a lap szélén.
Származási ország: Japán
Elírás történt. Mi lesz most?
Kérlek győződj meg arról, hogy a nevek és szövegek helyesen vannak megadva a rendelés előtt, mivel a megrendelés leadása után automatikusan kerülnek nyomtatásra a minták. Sajnálatos módon az egyes rendelések manuális ellenőrzését nem tudjuk vállalni. A szövegekhez nem nyúlunk!!!! A nyomtatás úgy történik ahogy a beviteli mezőkbe be lettek írva. Ezért kérlek ellenőrizd le másodszor is a neveket. (Szándékosan elírt vagy elgépelt szövegek)
Ha mégis megtörtént az elírás kérlek írj a hello@evergift.hu e-mail címünkre.